wtorek, 4 czerwca 2013

Dobre praktyki - tworzymy listę

Na tej liście chciałabym wypisać dobre przykłady tego, że przy odpowiednim zaangażowaniu można dużo. Oto subiektywna lista:
1. Działalność Młodzieżowego Centrum Aktywności Twórczej - byłam na jasełkach, wybawiłam się nieziemsko. Świetny scenariusz (duży plus za to że autorski), gra aktorów (dla mnie wspaniała gra Niedźwiedzicy - po prostu mistrzostwo, Osioł, no i chłopcy odgrywający pasterzy) no i oczywiście istnie anielskie chórki. Do tej pory uśmiecham się na wspomnienie tego przedstawienia. Teraz projekt z j. angielskim - rewelacja. Gratulacje dla Pani koordynator MCAT Gabrieli Grabki - Grzechyni. Mam oczywiście świadomość codzienności, ilości i nakładu pracy jaki należy włożyć w działanie centrum, tym bardziej doceniam. Jednym słowem PEREŁKA.
Ubolewam nad dwoma faktami - na stronie Gminy nie pojawiają się żadne informacje o sukcesach MCAT, a jest się czym chwalić. Brak ze strony Rady lub Wójta stypendiów premiujących takie sukcesy młodzieży. Dlaczego mówi się tylko o sporcie i LKSach - przecież nie każdy młody człowiek wybiera taki sposób spędzania czasu. 
2. Serwis internetowy Czaniec.pl - jedyne miejsce gdzie można się czegoś dowiedzieć i podyskutować, chociaż ostatnio nuży mnie niemerytoryczna dyskusja ad presona. 
3. Strona Parafii w Czańcu - duży pozytyw za zaistnienie społeczności parafialnej w sieci. Świetne informację, można poczytać ogłoszenia w każdej chwili, być jednym słowem na bieżąco w tym co dzieje się ważnego w parafii.
4. Strony internetowe szkół czanieckich oraz LKS i OSP - bieżąca aktualizacja, mogę sprawdzić co się dzieję. Żałuję tylko, że gmina nie prowadzi serwisu, gdzie najważniejsze informacje byłyby publikowane np. zaproszenie na dane imprezy, wydarzenia itp. 
5. Poczta pantoflowa - za to że stworzyła mi alternatywną osobowość (ostatnio nawet dowiedziałam się, że byłam przed tygodniem w pewnym miejscu i rozmawiałam z mieszkańcami, będąc w tym samym czasie w innym miejscu :). Chociaż mam wrażenie, że albo mam schizofrenię albo  mój odpowiednik z równoległego świata pojawił się w Czańcu.
6. Zakręceni pozytywnie ludzie - pasjonaci, społecznicy itp. Mimo, że czasami mamy odmienne poglądy, zawsze podziwiam pasję ;)
Na razie tyle, będę sukcesywnie dopisywać, proszę o podpowiedzi...  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz